top of page
Ingen innlegg er publisert på dette språket ennå
Når innlegg er publisert, vil du se dem her.
Søk
  • Forfatterens bildeLinda Lopes Desales

NY NETTSIDE 👩🏼‍🎨🥂💥💥💃🏼

Endelig er dagen kommet! Dagen hvor jeg kan dele en nettsiden med DEG. En nettside jeg er stolt av, en nettside som samler «alle tråder» - et sted hvor du kan få inspirasjon, se kunst, lese og bli bedre kjent med hvem jeg er og hva jeg kan tilby deg 🙏🏼👩🏼‍🎨❤️💃🏼

Du er velkommen hit 👇🏼


Tusen takk!

Klem Linda

15 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Viktig melding til alle besøkende her

Wix siden min er ikke i drift og ikke vært det på flere år!! Denne skulle vært slettet og bedt om dette på Wix mange ganger. Beklager at dette har påvirket deg hvor du kanskje ikke har fått svar fra m

Viktig viktig!

Denne siden blir slettet de nærmeste dagene!! NY NETTSIDE ER Lindasalesart.no

Innlegg: Blog2_Post

Ikke gå glipp av happenings, malekvelder, gode tilbud! Legg igjen din email adresse under.

 

Tusen takk! Klem til deg

bottom of page